معرفی کمپانی بزرگ اشنایدر

schneider introduction

شرکت اشنایدر در زمان انقلاب صنعتی و در سال ۱۸۳۶ میلادی تاسیس شد. بعد از گذشت بیش از ۱۸۰ سال، از طریق تعهد پایدار، تخصص و قدرت حاصل از کسب و کار انجام شده، توانسته در تمام سطوح حوزه تجهیزات الکتریکال و صنعت برق، نوآفرین باشد.

شرکت اشنایدر الکتریک، پیشرو در ایجاد تحول دیجیتال در حوزه­ مدیریت انرژی و مدیریت اتوماسیون در منازل، ساختمان­ ها ، مراکز داده، زیرساخت ­ها و صنایع می­باشد. این شرکت با حضور جهانی در بیش از ۱۰۰ کشور، به رهبری انکارناپذیر در حوزه­ مدیریت انرژی و همچنین درحوزه­ سیستم­های اتوماسیون تبدیل شده است. اشنایدر راه­ حل­هایی را برای بهره ­وری یکپارچه، ترکیب انرژی، اتوماسیون و نرم ­افزار ارائه می­دهد.

تاریخچه اشنایدر

آغاز به کار شرکت، قرن نوزدهم!

برادران اشنایدر در کارخانه­­ ریخته­ گری کرزوت (Creusot) سرمایه­ گذاری می­کنند و به یکی از بازیگران اصلی در صنعت فولاد و ماشین­ سازی تبدیل شدند.

بازسازی، اوایل قرن بیستم

پس از وقوع دو جنگ جهانی، شرکت به­ عنوان یک کسب ­وکار متنوع ظاهر می­شود؛ کسب ­وکاری که به­ سرعت در بازارهای جدید، از جمله بازار ساخت­ وساز و بازار برق، توسعه می­یابد.

تکامل شرکت، اواخر قرن بیستم

گروه اشنایدر از طریق دستیابی به راهبرد توسعه، رشد می­کند و بر روی صنعت برق، مدیریت انرژی و فناوری­های نوین تمرکز دارد.

وضعیت امروز شرکت، قرن بیست و یکم

اشنایدر با ارائه­ یک نمونه کار منحصربه ­فرد از فن­آوری ­های نوین (محصولات نوین، کنترل لبه و برنامه­ ها ، تجزیه و تحلیل و خدمات)، یک متخصص جهانی در زمینه­ی مدیریت انرژی و اتوماسیون تبدیل شده است.

استاندارد KNX

اشنایدر الکتریک، براساس پروتکل KNX، به­منظور به حداکثر رساندن انعطاف­پذیری، راحتی، ایمنی و سودآوری (به­ویژه برای ساختمان ­های جدید)، به ارائه­ی راه­حل­هایی برای مدیریت اتوماسیون منازل و انواع ساختمان­ها پرداخته است.

در KNX تمام دستگاه­ها به یک خط کابل باس مشترک (زوج سیم به هم تابیده) متصل می­شوند، که این دو سیم، موازی با مدار اصلی نصب میشوند. هر دستگاه به ­طور عمده قادر به برقراری ارتباط با سایر دستگاه­ها می­باشد.

مزایا

ایده­ KNX به همان اندازه که مبتکرانه است، ساده نیز می­باشد. این استاندارد تمام عملکردهای اصلی یک ساختمان (مانند روشنایی، گرمایش، تهویه مطبوع یا سایر) را در یک سیستم هوشمند ترکیب می­کند؛ که این امر به کاهش هزینه­ های عملیاتی و در نتیجه صرفه­ جویی قابل توجه در انرژی، صرفه جویی در زمان نصب و همچنین افزایش انعطاف ­پذیری و سازگاری با تحولات آینده کمک می­کند.

محصولات اشنایدر تحت استاندارد KNX:

  • اجرای سیستم و منابع تغذیه
  • رابط های دوطرفه (IP,USB,Dali,…)
  • کلیدهای هوشمند چند منظوره
  • اینترفیس ها و ورودی های دیجیتال
  • آشکارسازهای حرکتی
  • حسگرهای محیطی
  • فعالسازهای سوئیچ/ دیمر
  • دستگاه­های کنترل و نمایش
  • واحدهای کنترل دمای اتاق و ترموستات
  • تجهیزات جانبی

به بالای صفحه بردن